piątek, 15 lipca 2011

Barbara Belle - Kolejna bohaterka The Sims Social

Fanatyczkę fitnessu - Barbarę Belle - najczęściej spotkać można na siłowni Littlehaven, lub biegającą po parku. Była, najszybciej zrzucająca kilogramy simka roku, a obecnie wiodąca amatorka-sportowiec i trzykrotna zwyciężczyni triathlonu na najcięższym ze wszystkich możliwych dystansie Iron-Sim.

Masz jakiś pseudonim?
Moi przyjaciele wołają na mnie Barb... Barb-Belle (w dosłownym tłumaczeniu na język polski pseudonim ten oznacza nic innego jak Piękny kolec)? Prawdopodobnie dlatego, że bardzo kocham chodzić na siłownię.

Jakie jest twoje ulubione jedzenie?
Uwielbiam jedynie Garbanzo Beans (odmiana fasoli). Jednak nie zjadam nigdy całości tego dania.

Strój kąpielowy czy strój wieczorowy?
Oba! Lubię chodzić i w bikini, i w małej czarnej.

Dokończ zdanie: Przebiegłabym dwadzieścia okrążeń, by uniknąć...
Przebiegam dwadzieścia okrążeń każdego dnia, przed śniadaniem. Dlaczego miałabym tego unikać? Ale jeśli już mam dokończyć twoje zdanie, to OK.: przebiegłabym dwadzieścia okrążeń, by uniknąć po przyjściu do domu wystygnięcia mojej kawy (bo chyba logiczne jest, że gdybym przebiegła więcej niż dwadzieścia okrążeń, kawa już dawno zdążyłaby się zaparzyć i wystygnąć).

Masz jakieś swoje motto?
Chwila przyjemności w ustach, całe życie w biodrach.

Zdradź nam jakiś swój sekret.
W szkole byłam najlepsza z każdego przedmiotu i z całej sportowej drużyny, byłam mistrzynią w szachach oraz prowadziłam najlepsze kluby debat itp. Cóż mogę powiedzieć, byłam po prostu ponad wszystkimi i ponad wszystko.

Co najbardziej lubisz w Littlehaven?
A zatem tak - myślę o dobudowaniu siłowni przy moim domu - w sumie łatwo jest tu dostać pozwolenie na zbudowanie czegokolwiek. To niemal tak, jakby w Littlehaven nie obowiązywało żadne prawo! I właśnie to najbardziej w Littlehaven lubię!

Jaka jest twoja wymarzona praca?
Osobista trenerka. Kocham krzyki i ruch, a to nieodzowne elementy pracy trenerki sportowej.

Którą super moc byś wybrała: możliwość bycia niewidzialną czy możliwość latania?

Możliwość latania. Ale nie latałabym aż tak dużo - nie mogę przecież zapomnieć o bieganiu. Nie chciałabym, żeby moje uda znowu wyglądały jak balony. Zbyt bardzo kocham swe obcisłe dżinsy!

Przypominamy że premiera The Sims Social już latem ! Wiecej w 'Etykietach' !

Brak komentarzy: